Η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)

Για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) θα πρέπει να σκεφτείτε τι θέλετε να πουλήσετε, σε ποιόν θέλετε να το πουλήσετε, την εμφάνιση του καταστήματος σας, την προβολή του και ότι δηλαδή θα κάνατε και για ένα φυσικό κατάστημα. Ας τα δούμε ένα-ένα πιο αναλυτικά για να μπορέσει αυτό το άρθρο να σας βοηθήσει στην κατασκευή και του δικού σας  ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop).

το εμπόρευμα του ηλεκτρονικού καταστήματος:

Καταρχήν πρέπει να βρείτε το εμπόρευμα που θέλετε να πουλήσετε αν δεν έχετε ήδη φυσικό κατάστημα, αν έχετε φυσικό κατάστημα τότε θα ξέρετε ακριβώς τι θέλετε να πουλήσετε. Αν δεν έχετε θα πρέπει να σκεφτείτε τι σας αρέσει να εμπορευτείτε αναλόγως και το οικονομικό σας  bugdet φυσικά! Μην γίνεστε τσιγκούνης σε αυτό, θα αγοράσετε και θα πουλήσετε στην ανάλογη τιμή με την ποιότητα του προϊόντος, σε ένα προϊόν φαίνεται η ποιότητα και από κάποιους έμπειρους αγοραστές σας αν δεν είναι ανάλογη η τιμή με το προϊόν θα έχετε κακές κριτικές και σχόλια στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και δεν το θέλουμε αυτό! Καλύτερα να πουλήσετε αγοράσετε ένα φτηνό προϊόν και να το πουλήσετε φτηνά παρά να αγοράσετε ένα φτηνό και να το πουλήσετε ακριβά και φυσικά αν αγοράσετε ένα ακριβό προϊόν δε θα το πουλήσετε φτηνά για πολλούς λόγους αλλά κυρίως επειδή θα μοιάζει για φτηνό, βάση ερευνών η ψυχολογία του αγοραστή όταν θέλει να αγοράσει ένα προϊόν ποιοτικό θα πρέπει να δώσει κάποια χρήματα παραπάνω.

οι αγοραστές του ηλεκτρονικού καταστήματος:

Αφού αποφασίσατε τι εμπόρευμα θα έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (e-shop) τότε πρέπει να σκεφτείτε σε ποιόν θέλετε να το πουλήσετε, η τοποθεσία του, η ηλικία του αγοραστή,  τα ενδιαφέροντα του! Αν θέλετε να πουλήσετε σε μία χώρα του εξωτερικού θα πρέπει να κάνετε την ανάλογη μετάφραση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και η προώθηση του να γίνετε και στην χώρα που απευθύνεστε! Θα πρέπει να σκεφτείτε τι ηλικία θέλετε να έχει το κοινό σας, αυτό συνδέεται και με το προϊόν που θα πουλήσετε αλλά και με τον τρόπο που θα το προωθήσετε. Και φυσικά τα ενδιαφέροντα του κοινού σας να είναι ανάλογα με το προϊόν σας. Αυτά όλα μπορούν να μελετηθούν και με την πάροδο του χρόνου αφού ανεβάσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (e-shop) στο διαδίκτυο για να στοχεύετε καλύτερα τους αγοραστές σας και να δείτε στην πράξη ποιος είναι εκείνος που πραγματικά ενδιαφέρετε για τα προϊόντα σας! Υπάρχουν μηχανισμοί που τοποθετούνται κατά την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για τα στατιστικά μίας ιστοσελίδας τα οποία θα μιλήσουμε παρακάτω.

ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος:

Τώρα θα πρέπει να γίνει ο σχεδιασμός για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος (e-shop), αυτό το μέρος είναι το πιο δημιουργικό!! Η εμφάνιση του! Τα χρώματα που θα έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα! Βάλτε όλη σας τη φαντασία, σκεφτείτε και το πιο περίεργο! Είναι σαν να βάφετε τους τοίχους του φυσικού σας καταστήματος και να βάζετε ράφια και κάδρα με τη διαφορά ότι δεν είναι πραγματικά οπότε μπορείτε να τοποθετήσετε ότι θέλετε! Μετά η διάταξη που θα έχουν τα άρθρα με τις φωτογραφίες και το υπόλοιπο υλικό που θα τοποθετηθεί για την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) σας. Εκεί θα ήταν καλό να λαμβάνετε η γνώμη του προγραμματιστή για να σας καθοδηγεί ανάλογα όπως είπαμε δεν είναι πραγματικοί τοίχοι και όλα λειτουργούν με προγράμματα μέσα στον υπολογιστή μέσα από εντολές που θα τους δώσουμε.  Οι φωτογραφίες των προϊόντων να είναι σε καλή ανάλυση με σωστή περιγραφή για να μη δυσκολεύει τους επισκέπτες να κατανοήσουν το προϊόν για να μπορούν πιο εύκολα να μεταβούν στο καλάθι αγορών!

η προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος:

Και τέλος η προβολή του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), θέλουμε εκτός από το να έχουμε ένα καλοφτιαγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) να φαίνεται και στο κοινό μας, όπως σε ένα φυσικό κατάστημα έτσι και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα  (e-shop) πρέπει να γίνει διαφήμιση για να το γνωρίσει ο κόσμος! Ανεβάζοντας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (e-shop) στο διαδίκτυο απλά υπάρχει, θα πρέπει να γίνουν διαφημίσεις για να το κάνετε γνωστό και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και φυσικά και οι πωλήσεις. Κατά την κατασκευή του τοποθετούνται κατάλληλοι μηχανισμοί για την ανάλυση των επισκεπτών για να μπορείτε να βλέπετε από πού έχουν έρθει οι επισκέπτες σας (από κάποια διαφήμιση, από την αναζήτηση στο Google, από κάποιο ενημερωτικό e-mail που τους έχετε στείλει, κ.α.) και να στοχεύετε το κοινό σας, οπότε την επόμενη φορά που θα κάνετε κάποια προωθητική ενέργεια θα ξέρετε που θα επενδύσετε!

Εύχομαι το άρθρο μας να σας βοήθησε να ξεκαθαρίσετε και να βάλετε ένα σωστό πρόγραμμα για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop),  η ομάδα μας θα είναι πάντα στην διάθεση σας για κάθε παράταιρο λεπτομέρεια .

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *